Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Äntligen hemma ;)

Av Josefin Ringdahl - 20 november 2011 20:51

Då var man hemma igen efter en helg hemma hos Phille, ganska skönt att vara hemma,

men det är oxå ganska mysigt hemma hos honom. Men som sagt "borta bra, hemma bäst"

Jag saknade min kära familj :) även om det inte är så långt till honom, hehe ;D.


Och här är en bild på dagens heting och en dikt :)


 


"Stelnade röda ränder
Över vaxbleka dragen flöt,
Av människoblod dröp hans tänder,
Stinn av mättnad den hemske njöt." 


Haha, passa bilden de va df jag valden den ;)



Puss !!

 
 
Ingen bild

Från din älskling

21 november 2011 07:39

Jätte fin blogg älskling, du ska veta att du e mitt allt o ja göra allt för dig för det e dig ja lever för<3<3<3

Josefin Ringdahl

21 november 2011 13:50

Älskar dig baby

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Ringdahl - 9 januari 2012 06:47


Shit det var ju mer än en månad sedan sist! *Dåligt samvete*               Så df passar jag på att säga detta nu.... "Trummvirrvel"...    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER! (:       Hahah ;) men såhär ser min dag ut idag ;) sk...

Av Josefin Ringdahl - 1 december 2011 18:34


Hej!   Shit, nu var det ju länge sedan jag skrev senast :O! Har inte tänkt på det rkt sedan sist (och nej jag har inte glömt bort er!) HAHA! <3   Nej, men jag har inte gjort så mkt den senaste tiden, bara det vanliga. Sova, skola, sova...

Av Josefin Ringdahl - 23 november 2011 13:19

Hej alla ni ;)   Hur är läget idag?? Hoppas att ni har sovit fint, jag själv har sovit jätte gott :D Men jag har ganska ont i huvudet ); ____________________________________ Jag har tänkt på en sak ganska länge, varför tror inte folk på m...

Av Josefin Ringdahl - 22 november 2011 11:51

Halloojj!!   Nu är det skola igen, "kul!", "happy hour" ^^ Orkar nt, är hungrig och vill bara hem, haha. Snart har vi svenska så jag får väl logga ut igen ;)   Ha en bra skol-dag!   Puss på er ;) ...

Av Josefin Ringdahl - 21 november 2011 23:36

Jahapp, då har bloggen fått ett nytt utseende ;) fintfint!   Jag har hittat en västa som jag VERKLIGEN vill ha i julklapp! :D (*puppy eyes* xD) Den är inne på denna sidan här nedan för ;)   http://www.gola.co.uk/store/products/view/all_gola...

Sök i bloggen

Presentation


Josefin Ringdahl :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards