Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

H***ETE VAD DET VAR LÄNGE SEDAN SIST! :O

Av Josefin Ringdahl - 9 januari 2012 06:47

Shit det var ju mer än en månad sedan sist! *Dåligt samvete*








Så df passar jag på att säga detta nu.... "Trummvirrvel"...

  

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER! (:  


 

Hahah ;) men såhär ser min dag ut idag ;) skola, va trött, skola, va trött!... TRÄFFA PAPPA, MÅSTE VA PIGG :D

Hihi, nej jag skojar bara (förutom det där me skolan och va trött -.-, va tvungen att va uppe typ hela natten
för att lyckas med att vända tillbaka dyngnet igen. Iiiish!) <------ Har börjat lägga mig typ så vid sex tiden på morgonen och vakna vid två halv tre ;). Så jag måste ändra på de!


Aja men nu ska jag dra så ni får ha det så fint ;) Puss!<3

 hhiihihih <3  
















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Ringdahl - 1 december 2011 18:34


Hej!   Shit, nu var det ju länge sedan jag skrev senast :O! Har inte tänkt på det rkt sedan sist (och nej jag har inte glömt bort er!) HAHA! <3   Nej, men jag har inte gjort så mkt den senaste tiden, bara det vanliga. Sova, skola, sova...

Av Josefin Ringdahl - 23 november 2011 13:19

Hej alla ni ;)   Hur är läget idag?? Hoppas att ni har sovit fint, jag själv har sovit jätte gott :D Men jag har ganska ont i huvudet ); ____________________________________ Jag har tänkt på en sak ganska länge, varför tror inte folk på m...

Av Josefin Ringdahl - 22 november 2011 11:51

Halloojj!!   Nu är det skola igen, "kul!", "happy hour" ^^ Orkar nt, är hungrig och vill bara hem, haha. Snart har vi svenska så jag får väl logga ut igen ;)   Ha en bra skol-dag!   Puss på er ;) ...

Av Josefin Ringdahl - 21 november 2011 23:36

Jahapp, då har bloggen fått ett nytt utseende ;) fintfint!   Jag har hittat en västa som jag VERKLIGEN vill ha i julklapp! :D (*puppy eyes* xD) Den är inne på denna sidan här nedan för ;)   http://www.gola.co.uk/store/products/view/all_gola...

Av Josefin Ringdahl - 21 november 2011 18:13

HAIJ!!   Nu lagar jag pannkakor som jag och mamma ska mumsa på när hon kommer hem från  affären :D. NAMNAM (;.   Och jag vill bara önska lycka till, till min pöjk som är och övningskör nu :), min lilla puh ;D Puss på dig älsk!! <3 ...

Sök i bloggen

Presentation


Josefin Ringdahl :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards